Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera
Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
2018-03-06, 10:00

Do 30 kwietnia br. w 350 salonikach Kolportera można będzie odbierać fartuszki kuchenne, sygnowane logo WINIARY, w trzech wzorach i kolorach: żółtym, czerwonym i szarym. Każdy z nich ozdobiony jest również innym hasłem: „Czasem czymś chlapnę”, „Bosko gotuję” i „Panuję nad wszystkim”.

Warunkiem otrzymania fartuszka jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) produktów marki WINIARY na kwotę minimum 10 złotych. Organizatorzy akcji przygotowali do wydania w sumie 55 tys. sztuk fartuszków.

– To już kolejna akcja, którą organizujemy wspólnie z marką WINIARY. Poprzednie, w których rozdawano deski do krojenia, cieszyły się ogromną popularnością. Zakładamy więc, że obecna spotka się z równie wysokim zainteresowaniem – mówi Robert Szczepaniak, Dyrektor Marketingu Kolportera. – Takie systemowe wydawanie nagród, czyli redempcja, to oferta naszej sieci, z której korzystają również inni dostawcy i producenci. W ubiegłym roku w salonikach wydaliśmy w sumie ponad 700 tysięcy różnego rodzaju nagród. Łącznie na koncie mamy ponad 160 kompleksowo przeprowadzonych akcji, a ilość wydanych nagród przekroczyła już 7,5 miliona.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.