Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
2018-05-10, 09:56

Przypomnijmy – osoby, które w dniach 3-30 kwietnia br., w jednym z ponad 730 saloników Kolportera zakupiły dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo, otrzymywały specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej. Kody promocyjne można wykorzystać do końca maja 2018 roku, zarówno przy zamówieniach online, jak i przez telefon oraz tych składanych bezpośrednio w lokalach Telepizzy.

– Pierwszy raz akcję „buy & get”, polegającą na wydawaniu kodów w zamian za zakup produktów w naszej sieci, przeprowadziliśmy kilka lat temu – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Najpopularniejszymi, przyciągającymi rzesze klientów, były akcje przeprowadzone wspólnie z koncernem PepsiCo i JuraParkami. Za zakup napojów w saloniku klienci otrzymywali kody uprawniające do odbioru biletu wstępu do jednego z trzech JuraParków. Już pierwsza z nich, którą organizowaliśmy w sieci saloników Kolportera dwa lata temu, przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Efekty były zdumiewające, dlatego organizatorzy postanowili, w tej samej formule, przeprowadzić kolejną akcję rok później. Akcje „buy & get”, inaczej zwane redempcją, są coraz częściej wybierane przez agencje reklamowe, wydawców i dostawców. Budzą także ogromne zainteresowanie samych klientów, czego dowodem jest niedawno zakończona akcja „1-2-3 ucztujesz Ty!”. W ciągu niespełna miesiąca skorzystało z niej  kilka tysięcy klientów, którzy w naszych salonikach odebrali  kody do pizzerii Telepizza – podsumowuje Robert Szczepaniak.

– Akcja „1-2-3 ucztujesz Ty!” cieszyła się sporym zainteresowaniem klientów. Podobnie jak inne, które organizowane są aktualnie w salonikach Kolportera. Ich popularność wzrasta, a klienci coraz częściej dopytują o kolejne. Oczywiście są też tacy, których trzeba dodatkowo zachęcić do uczestnictwa. Zazwyczaj wystarczy jednak tylko przedstawić zasady akcji, by wzięli w niej udział – zdradza Aneta Krupa, prowadząca salonik w Stalowej Woli.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.