Gaming coraz popularniejszy
Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
2018-05-14, 11:11

Największą popularnością cieszyły się – wykorzystywane nie tylko przez graczy – karty Paysafecard. Od stycznia do końca marca 2018 r. karty o różnych nominałach kupiło w salonikach ponad 100 tysięcy osób. Drugim pod względem popularności produktem były karty Google Play – w sumie sięgnęło po nie ponad 28 tys. kupujących. Na trzecim miejscu znalazły się natomiast doładowania do popularnej platformy z grami – Steam. W pierwszym kwartale br. saloniki Kolportera sprzedały ponad 4,5 tys. tego typu doładowań, w różnych nominałach.  Popularnością wśród graczy cieszyły się również doładowania do konsol Playstation (3,3 tys. zakupionych w I kwartale) i Xbox (3,3 tys.) oraz do gry „League of Legends” (1,3 tys.).

– Gaming to najnowsza kategoria produktowa w ofercie naszych saloników – informuje Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Mówiąc w dużym uproszczeniu to gry, ale także różnego rodzaju doładowania, kody i karty wykorzystywane przez graczy, a także osoby będące aktywnymi internautami. Pierwsze tego typu produkty zaczęliśmy wprowadzać testowo 3 lata temu,  oferta urosła jednak bardzo szybko i dziś to ok. 80 indeksów, wydzielonych w osobną kategorię. Produkty gamingowe cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem – w 2017 r. ich sprzedaż w salonikach Kolportera wzrosła o ponad 60 proc. w porównaniu do 2016 r. Liczymy, że w tym roku uda nam się zanotować podobną dynamikę. Uważnie obserwujemy rynek, słuchamy także sugestii naszych klientów i na pewno będziemy starali się wprowadzić kolejne, nowe produkty w tej kategorii – dodaje Dariusz Materek.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
ZAŁĄCZNIKI
karty.jpg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.