Promocje w salonikach coraz popularniejsze
Programy konsumenckie i akcje samplingowe cieszą się coraz większą popularnością. W okresie od stycznia do października 2018 roku w sieci saloników Kolportera zorganizowano blisko 30 takich akcji, w których wydano klientom ponad 1,7 mln katalogów, próbek towarów i nagród.
2018-11-15, 11:49

Kolporter od ponad 20 lat umożliwia w swojej sieci saloników m.in. wydawanie nagród w różnego rodzaju konkursach (redempcja, buy & get) czy dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling). Atutem firmy jest kompleksowa obsługa każdej akcji.

– Producenci, dostawcy, a także agencje reklamowe, którzy się do nas zgłaszają, doceniają przede wszystkim naszą sieć saloników i narzędzia, którymi dysponujemy – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Z racji specyfiki nasza sieć zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy potencjalnych konsumentów – rocznie obsługujemy ok. 70 milionów klientów. Akcja promocyjna może być przeprowadzona w całej sieci, wybranym regionie czy mieście, może też dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców. Dzięki naszej skali, a także własnemu systemowi IT, jesteśmy w stanie w przeprowadzić każdy rodzaj programu konsumenckiego i w wyznaczonym czasie wydać duże ilości próbek, katalogów czy nagród. Ważne jest także, że dysponujemy własną siecią logistyczną, a klient na każdym etapie akcji ma dostęp do analiz i możliwość modyfikowania przebiegu promocji – podkreśla Robert Szczepaniak.

W 2018 roku w sieci saloników Kolportera organizowane były zarówno ogólnopolskie, jak i regionalne, a nawet lokalne kampanie promocyjne. Do tych największych zaliczane były akcje organizowane na terenie całego kraju dla marek: Winiary, Mola, Telepizza, Belvita, Mastercard, Monari, Labofarm czy ToJaToTy. Łącznie w tych kampaniach rozdano ponad 1,2 mln nagród, katalogów i sampli. Blisko pół miliona produktów zostało wydanych w kampaniach regionalnych. Tutaj promocja objęła m.in. takie marki, jak E.Leclerc, Pringless Weber, Dekoria czy Gosia.

– Cieszy nas, że coraz więcej firm, z różnych branż, jest zainteresowanych dystrybucją swoich katalogów lub wydawaniem próbek produktów właśnie w naszej sieci – mówi Robert Szczepaniak.
– Wszystkie akcje realizujemy ściśle według zaleceń naszych partnerów biznesowych. Dbamy o wysoką skuteczność akcji promocyjnych, realizowanych w naszej sieci, poprzez odpowiednie przeszkolenie sprzedawców przed rozpoczęciem każdej kampanii. Wspieramy je także komunikacją w salonikach a także w naszych mediach. Nasze działania sprawiają, że popularność akcji promocyjnych wzrasta, a my jeszcze bardziej otwieramy się na współpracę – dodaje.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.