Saloniki Kolportera z rosnącą sprzedażą
Rośnie sprzedaż w salonikach Kolportera – średnia na punkt w pierwszych trzech kwartałach br. była lepsza od analogicznego okresu w 2017 r. o ok. 6 proc.
2018-11-28, 11:05

Największy wzrost sprzedaży – o ok. 40 % – spółka zanotował w kategorii produktów gamingowych. – To najnowsza kategoria produktowa, którą zaczęliśmy rozwijać ok. 3 lata temu. Dziś mamy już bardzo dobrze rozwiniętą ofertę dla graczy – w salonikach mogą kupić m.in. doładowania do największych platform gamingowych, doładowania do konsol, internetowe narzędzia płatnicze, gry i dodatki do gier. Praktycznie co roku wprowadzamy nowe produkty w tej kategorii. W efekcie notujemy stały i znaczący wzrost sprzedaży gamingu. Z pewnością będziemy nadal intensywnie pracować nad poszerzeniem tej części naszej oferty – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Duży wzrost sprzedaży zanotowano również w kategorii starterów i doładowań GSM (ok. 20%), płatnościach masowych (ok. 17%) i książkach (ok. 17 %).

– Startery, doładowania i płatności to dziś część naszej standardowej oferty, kategorie, które cieszą się stale dość wysokim zainteresowaniem klientów. Natomiast książki są kategorią, którą w tym roku dość mocno rozwinęliśmy, wprowadzając m.in. tzw. pocket booki. To kieszonkowe wydania popularnych tytułów, tańsze od tradycyjnych. Możliwość kupienia książek znanych i lubianych autorów w cenach rzędu kilkunastu złotych spotkała się ze sporym zainteresowaniem naszych klientów – wyjaśnia D. Materek.

W okresie od stycznia do września 2018 r. w salonikach Kolportera wzrosła również – w porównaniu do analogicznego okresu ub. roku – sprzedaż podstawowych kategorii: prasy (o ok. 4%) oraz papierosów i artykułów tytoniowych (o ok. 5 %).

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.