Coraz więcej akcji promocyjnych w salonikach Kolportera
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.
2019-04-18, 11:30

Przypomnijmy, że do końca kwietnia, we wszystkich salonikach, trwa program konsumencki „Milion Grześków do wygrania”. Trwająca od lutego akcja buy & get polega na wydawaniu wafelków „Grześki” wszystkim klientom, którzy we wnętrzu promocyjnego opakowania wcześniej kupionego wafelka znaleźli napis „WYGRAŁEŚ Grześki kakaowe 36g”.

To nie jest jedyna akcja promocyjna trwająca w sieci Kolportera.

– W ubiegłym miesiącu w naszych salonikach mieliśmy akcję skierowaną głównie do kobiet. Przy zakupie wybranych tytułów prasy kobiecej wydawaliśmy katalogi marki Monnari. Inna, niedawno wdrożona w naszej sieci akcja samplingowa, skierowana jest do szerszej grupy odbiorców, nie tylko pań. Przy zakupie wybranych tytułów prasowych każdy klient otrzymuje katalog firmy OBI. Akcja ruszyła 3 kwietnia i potrwa do 10 maja lub do wyczerpania puli 30 000 katalogów, objętych jest nią 147 saloników – mówi Aleksandra Łanocha, starszy specjalista ds. marketingu w Kolporterze.

Coraz więcej producentów, dostawców, a także agencji reklamowych docenia ofertę marketingową Kolportera.

– Firmy, które zainteresowane są promocją swoich produktów, szukają partnera, który zajmie się kompleksowo obsługą całej akcji i będzie ją w stanie przeprowadzić na terenie całego kraju. My, z naszą siecią saloników Kolportera, idealnie się wpisujemy w te poszukiwania. Nasze punkty zlokalizowane są w całym kraju, a rocznie obsługujemy w nich 60 mln klientów. W ten sposób zapewniamy szerokie dotarcie z każdą promocją. Dodatkowo, dzięki autorskim rozwiązaniom systemowym, informatycznym i logistycznym, które ciągle rozwijamy, umożliwiamy sprawną realizację praktycznie każdej akcji we wskazanym czasie, z dotarciem do ściśle określonej grupy odbiorców na terenie całego kraju lub wybranego regionu. Ważne jest także, że dysponujemy własną siecią logistyczną, a klient na każdym etapie akcji ma dostęp do analiz i możliwość modyfikowania przebiegu promocji. Poza tym każda akcja wspierana jest komunikatami bezpośrednio w salonikach i za pośrednictwem mediów – mówi Aleksandra Łanocha. – Dzięki ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniom, naszej skali, a także własnemu systemowi IT, jesteśmy w stanie w przeprowadzić w naszej sieci wiele akcji równorzędnie – dodaje.

Przykładem miesiąca, w którym wdrożono równocześnie kilka akcji, jest kwiecień. Oprócz wspomnianych dwóch promocji, które już trwają, na 24 kwietnia zaplanowany jest start akcji marki Kinder, w której na odbiór będzie czekać 40 000 plecako-worków. Promocja będzie trwała do 31 lipca 2019 roku, a będzie polegać na wydawaniu plecako-worka Kinder za każde 15 promocyjnych opakowań takich produktów jak: Kinder Mleczna Kanapka 28g, Kinder Maxi King 35g, Kinder Pingui Choco 30 g, Kinder Pingui Cocco 30g, Kinder Pingui Caramel 30g i Kinder Yogurt-Slice 28g.

Dodatkowo saloniki Kolportera włączone są w loterię „Owocna jazda z Tymbarkiem”, która trwa od 8 kwietnia do 7 czerwca. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić w saloniku Kolportera dowolny produkt Tymbark w butelce o pojemności 300 ml lub 500 ml i zarejestrować się wypełniając formularz na stronie www.owocnajazda.pl. Nagrodami w loterii są: samochód Toyota Yaris, 2 skutery Vespa Primavera 50, 9 rowerów Tymbark oraz 610 nagród pieniężnych w wysokości 50 zł. Warunkiem otrzymania nagrody jest zachowanie dowodu zakupu.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Katarzyna Szymkiewicz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.