Po książkę do saloniku
Ponad 40 tysięcy egzemplarzy książek sprzedają co miesiąc saloniki Kolportera. – To znacząca i rozwojowa kategoria produktów – komentują przedstawiciele spółki.
2019-06-05, 12:41

– W naszych salonikach niezmiennie prym wiodą tanie wydania pocketowe, m.in. takich autorów, jak King, Steel, Gutowska, Christi, Rudnicka, Nesbo, Bonda, Zborowska, Roberts, Palmer, Witkiewicz oraz kolekcje romantyczne i kryminalne dostarczane przez wydawców prasowych – informuje Urszula Jurkowska, menadżer Kolportera, odpowiadający za kategorię „Książka”. – Dodatkowo od kwietnia mamy większą, bardziej urozmaiconą ofertę i sporo akcji promocyjnych na wybrane tytuły. Szykujemy również bogatą ofertę na lato, bo to okres, w którym klienci szczególnie chętnie sięgają po propozycje książkowe.

Książki są dziś w ofercie większości punktów sieci Kolportera. Klienci najchętniej sięgają oczywiście po literaturę popularną, romanse i książki sensacyjne (ponad 58% sprzedaży w I kwartale br.). Następna w kolejności jest literatura dziecięca, młodzieżowa i edukacyjna (31% sprzedaży).

– Mimo tej wyraźniej dominacji określonych typów literatury, w ofercie posiadamy wszystkie kategorie książek. Staramy się, aby nasza oferta była maksymalnie szeroka, dopasowana do różnych zainteresowań i upodobań czytelników. Na bieżąco wprowadzamy również najbardziej poczytne nowości – dodaje Urszula Jurkowska.

W pierwszym kwartale tego roku w wśród nowości trzema najlepiej sprzedającymi się książkami były: „Jestem żoną terrorysty” L. Shukri, „Niebezpieczne związki Donalda Tuska” W. Sumlińskiego i T. Budzyńskiego oraz „Ten dzień” B. Lipińskiej.

Książki – jako odrębna kategoria produktowa – pojawiły się w stałej ofercie saloników już w 2011 r. – W 2016 r. stworzyliśmy „Strefę Książki” – wyodrębnione miejsce, wyposażone w specjalne ekspozytory – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Została bardzo dobrze przyjęta przez naszych klientów. Dziś książki są znaczącą, a co najważniejsze bardzo rozwojową kategorią produktów. Widzimy wyraźnie, że klienci zaczęli postrzegać saloniki nie tylko jako punkty z bogatą ofertą prasową, ale także miejsca, w których można kupić ciekawą lekturę.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.