Po nagrody do saloniku
Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
2018-01-22, 10:44

Wydawanie nagród w sieci własnych punktów sprzedaży to tzw. usługa redempcji. W 2017 r. z tej oferty korzystali m.in.: Winiary, Kamis, Ferrero, Play, Plus.

Redempcja cieszy się sporym zainteresowaniem dostawców i producentów – w 2017 r., w porównaniu do 2016 r., wydaliśmy o ok. 100 tysięcy więcej nagród. Ta forma wsparcia akcji i konkursów pozwala przede wszystkim na znaczne ograniczenie kosztów logistycznych. Cały proces dystrybucji nagród bierzemy na siebie, a z uwagi na skalę naszej sieci jesteśmy w stanie realizować nawet największe programy promocyjne – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. Jako przykład akcji cieszącej się dużym zainteresowaniem klientów podaje kampanie Winiar – osoby, które kupiły wskazane produkty za kwotę minimum 10 zł miały możliwość odebrać w saloniku nagrodę w postaci ozdobnej deski do krojenia.

– Nasz system informatyczny pozwala nam na realizację również bardziej skomplikowanych akcji, związanych np. z realizację kodów, czy łączących kilka etapów zdobywania nagród. W 2017 r. już po raz drugi organizowaliśmy akcję, w której klient za zakup trzech wybranych napojów PepsiCo otrzymywał drukowany przez nas unikalny kod, uprawniający do odebrania biletu wstępu do jednego z JuraParków. Wydaliśmy ponad 16 tysięcy tego typu kodów, o ok. tysiąc więcej niż w poprzednim roku – dodaje Robert Szczepaniak.

Równolegle z ofertą wydawania nagród Kolporter realizuje także dla dostawców i producentów programy samplingowe, polegające na dystrybucji materiałów reklamowych lub próbek towarów klientom.

KONTAKT / AUTOR
Dariusz Materek
Rzecznik prasowy
Kolporter
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.