Witamy w biurze prasowym firmy Kolporter, największego dystrybutora prasy w Polsce.
Prasa erotyczna – tytuły pod specjalnym nadzorem
Kolporter w części sieci saloników wprowadza dodatkowe zabezpieczenia na regałach z prasą erotyczną – tzw. maskownice. Ekspozycja tego typu tytułów podlega określonym zasadom.
Rynek prasowy
2018-10-23, 12:22
Wydawcy premiują sprzedawców
Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Aktualności
2018-10-16, 11:23
Kolporter: Rynek dystrybucji prasy nie jest zagrożony
Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera, na temat aktualnej sytuacji na rynku dystrybucji prasy.
Rynek prasowy
2018-10-09, 12:47
Kolporter dociera do gmin
Kolporter dostarcza prasę do wszystkich powiatów i do 98% gmin w Polsce – wynika z najnowszych analiz przeprowadzonych przez spółkę. – Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są czytelnicy prasy – przekonuje Dariusz Materek, rzecznik Kolportera.
Rynek prasowy
2018-09-25, 16:59
Więcej nośników w ofercie Kolportera
Kolporter rozwija ofertę nośników, wspierających sprzedaż prasy. Dzięki temu – jak twierdzą przedstawiciele spółki – wydawcy i sprzedawcy mogą znacząco zwiększać sprzedaż wybranych tytułów.
Rynek prasowy
2018-09-24, 12:31
Nowa karta Google Play w salonikach Kolportera
W ofercie saloników Kolportera znalazła się nowa karta Google Play o nominale 20 zł.
Aktualności
2018-09-18, 13:25
Promocja Pringles w salonikach Kolportera
W wybranych salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna marki Pringles. Do zdobycia są elastyczne i funkcjonalne lampki ledowe.
2018-09-04, 12:35
Kolporter wspiera sprzedawców prasy
Już blisko 800 kontrahentów Kolportera korzysta z uruchomionego pod koniec marca br. specjalnego portalu dla sprzedawców prasy. To nowe narzędzie usprawnia komunikację punktów sprzedaży z dystrybutorem, ale także wpływa korzystnie na wyniki sprzedażowe.
Aktualności
2018-08-29, 09:45
Paysafecash w salonikach Kolportera
Sieć saloników poszerza ofertę produktów płatniczych dla internautów. Od czerwca br. w punktach Kolportera można finalizować płatności realizowane w nowym systemie: Paysafecash.
Aktualności
2018-08-20, 11:27
Kolekcje wydawnicze stale na topie
Kolekcje zabawek, gadżetów, naklejek czy książek to dziś stała część oferty wydawców prasowych. Zdaniem przedstawicieli Kolportera są istotnym elementem rynku prasowego i jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii.
Rynek prasowy
2018-08-13, 12:13
Coraz więcej promocji w salonikach
Ponad 700 tysięcy katalogów, próbek towarów i nagród wydano łącznie w pierwszym półroczu 2018 roku w salonikach Kolportera, w ramach różnego rodzaju akcji samplingowych i programów konsumenckich.
Aktualności
2018-07-31, 13:09
Kolporter podsumował pierwsze półrocze w sieci saloników
Nowe produkty i usługi, rosnąca sprzedaż e-biletów oraz produktów gamingowych i internetowych, a także coraz większe zainteresowania klientów usługami logistycznymi – to zdaniem przedstawicieli Kolportera wyraźnie wskaźniki rozwoju własnych punktów sprzedaży w pierwszym półroczu 2018 roku.
Sieci handlowe
2018-07-23, 11:31
Saloniki Kolportera – sposób na własny biznes
Ponad 60 ajentów, od początku 2018 roku, nawiązało współpracę z firmą Kolporter i dołączyło do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
Sieci handlowe
2018-07-11, 11:16
Kolporter z certyfikatem Złotego Płatnika
Firma Kolporter została uhonorowana certyfikatem „Złoty Płatnik 2017” i tym samym znalazła się w elitarnym gronie szczególnie wiarygodnych, zaufanych i rzetelnych partnerów biznesowych. To już kolejne tego typu wyróżnienie zdobyte przez spółkę z Kielc.
Aktualności
2018-06-19, 11:51
Kolporter rozwija Strefę Książki
Ostatnie badania czytelnictwa w Polsce, przeprowadzone przez Bibliotekę Narodową, wykazały, że 38% Polaków czyta książki. Według analiz sprzedaży, w sieci saloników Kolportera, klienci chętnie kupują książki latem. Na tę porę roku przygotowywane są specjalne oferty i promocje.
Sieci handlowe
2018-06-18, 13:21
Propozycje wydawnicze na Mundial
W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej oferta dystrybucyjna Kolportera poszerzyła się o publikacje, przygotowane przez wydawców z myślą o kibicach.
Rynek prasowy
2018-06-13, 13:07
Nowe akcje samplingowe w sieci Kolportera
W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.
Aktualności
2018-05-28, 10:17
Kolporter poszerza ofertę biletów
Bilety na koncerty i festiwale, wydarzenia kulturalne i sportowe, targi, a nawet wejściówki do różnych obiektów będzie można nabyć w salonikach Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu KupBilet.pl.
Aktualności
2018-05-23, 12:00
Gaming coraz popularniejszy
Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
2018-05-14, 11:11
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
Aktualności
2018-05-10, 09:56
Kolporter otwarty na nowych ajentów
W pierwszym kwartale 2018 r. Kolporter podpisał umowy z 64 nowymi ajentami. Część z nich już prowadzi saloniki prasowe, pozostali kończą szkolenia i lada dzień rozpoczną pracę.
Sieci handlowe
2018-04-24, 10:19
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera
„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
Aktualności
2018-04-17, 10:23
Kolporter pozytywnie o rynku prasowym w 2017 r.
Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród. To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
Rynek prasowy
2018-04-10, 09:59
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera
Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Aktualności
2018-04-03, 13:05
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.