Kolporter poszerza ofertę biletów
Bilety na koncerty i festiwale, wydarzenia kulturalne i sportowe, targi, a nawet wejściówki do różnych obiektów będzie można nabyć w salonikach Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu KupBilet.pl.
Aktualności
2018-05-23, 12:00
Gaming coraz popularniejszy
Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
2018-05-14, 11:11
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
Aktualności
2018-05-10, 09:56
Kolporter otwarty na nowych ajentów
W pierwszym kwartale 2018 r. Kolporter podpisał umowy z 64 nowymi ajentami. Część z nich już prowadzi saloniki prasowe, pozostali kończą szkolenia i lada dzień rozpoczną pracę.
Sieci handlowe
2018-04-24, 10:19
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera
„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
Aktualności
2018-04-17, 10:23
Kolporter pozytywnie o rynku prasowym w 2017 r.
Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród. To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
Rynek prasowy
2018-04-10, 09:59
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera
Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
Aktualności
2018-04-03, 13:05
Marketerzy doceniają saloniki
W okresie przedświątecznym klienci saloników Kolportera mogą – przy okazji zakupu wybranego tytułu prasowego – otrzymać gratis papier do pieczenia „Gosia” lub katalog świąteczny E. Leclerc. To efekt dwóch tzw. akcji samplingowych trwających w sieci Kolportera.
Sieci handlowe
2018-03-26, 13:43
Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców
Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami.
Aktualności
2018-03-19, 11:13
Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera
Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.
Aktualności
2018-03-06, 10:00
Góralki Ciacho – nowe ciastka w salonikach
Marka Góralki, znana dotychczas z chrupiących wafelków, wprowadza na rynek nowe produkty w nowej kategorii – wyjątkowe Góralki Ciacho. Można je kupić również w sieci saloników Kolportera, podobnie jak wafelki Góralki.
Aktualności
2018-02-26, 10:25
Kolporter nie boi się zakazu handlu w niedzielę
– Zakładamy, że ustawa o zakazie handlu w niedzielę nie powinna wpłynąć negatywnie na nasz biznes – twierdzą przedstawiciele Kolportera. Ale zastrzegają – ryzyko jest, bo ostateczne skutki pozostają wielką niewiadomą dla całego sektora handlowego.
Aktualności
2018-02-22, 09:27
Nietypowy salonik Kolportera – wizytówką Kielc
Najbardziej oryginalny salonik Kolportera działa od grudnia ub. roku na kieleckim Rynku. To wierna replika secesyjnego kiosku z początków XX wieku.
Aktualności
2018-02-19, 11:19
Rośnie sprzedaż gier w salonikach Kolportera
O ponad 60 proc. – w porównaniu do 2016 r. – wzrosła w salonikach Kolportera w 2017 r. sprzedaż produktów gamingowych. To m.in. doładowania do platform Steam i Origin, doładowania do konsol, karty Google Play oraz różnego rodzaju gry.
Aktualności
2018-02-05, 11:00
Po nagrody do saloniku
Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
Sieci handlowe
2018-01-22, 10:44
Wydawcy stawiają na promocje
Ponad 1000 różnego rodzaju akcji promocyjnych przeprowadzili w 2017 r. – za pośrednictwem Kolportera – wydawcy prasy. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i będące już w sprzedaży.
Aktualności
2018-01-17, 11:18
Nowi Partnerzy w sieci Kolportera
Blisko 200 osób dołączyło, w 2017 roku, do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
Aktualności
2018-01-15, 10:29
W Kolporterze rośnie liczba Partnerów „50+”
Osoby w wieku „50+” coraz chętniej podejmują się prowadzenia saloniku Kolportera. Obecnie odpowiadają oni za jedną trzecią całej sieci.
Sieci handlowe
2017-12-19, 10:46
Strefa książki w salonikach Kolportera
Do 450 punktów urosła w tym roku liczba saloników Kolportera z wydzieloną „Strefą książki”. Klienci mogą znaleźć w niej aktualne bestsellery wydawnicze, o zróżnicowanej tematyce.
Handel i usługi
2017-12-12, 12:32
4 miliony klientów w grudniu
Rozmowa z Tomaszem Sakiem, dyrektorem handlowym w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.
Sieci handlowe
2017-12-07, 11:56
Kolporter i Cracovia Kraków biznesowymi partnerami
Firma Kolporter podpisała umowę o współpracy z ekstraklasowym klubem piłkarskim Cracovia Kraków. Bilety na mecze „Pasów” będą, już od środy, 15 listopada, dostępne w wybranych salonikach prasowych Kolportera w Krakowie, Tarnowie i Miechowie.
Aktualności
2017-11-16, 11:47
Nowe zabawki w salonikach Kolportera
W październiku na ekrany polskich kin weszła animowana komedia „The Emoji Movie” opowiadająca historię żyjących w smartfonie emotikonów, a już w listopadzie w salonikach Kolportera można kupić emotikonki-zabawki, będące bohaterami filmu.
Aktualności
2017-11-13, 13:37
Świąteczna akcja marki KAMIS w salonikach Kolportera
„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera.
Aktualności
2017-11-08, 12:39
Mastercard i Kolporter premiują płatności kartami
Już od 4 listopada klienci saloników Kolportera mogą korzystać ze specjalnego programu promocyjnego „Mastercard priceless specials”, prowadzonego przez firmę Mastercard. Za płatności kartami Mastercard i Maestro zarejestrowanymi w programie kupujący są dodatkowo premiowani punktami, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody.
Aktualności
2017-11-06, 11:08