Nagrody Nutelli w salonikach Kolportera
Fartuchy kuchenne i silikonowe formy do pieczenia – to nagrody w nowym programie konsumenckim, które można odebrać w salonikach Kolportera. Akcję „Odbierz rodzinne nagrody Nutella” organizuje agencja reklamowa Hand Made, na zlecenie Ferrero Polska Commercial.
Handel i usługi
2019-10-15, 12:56
Kolporter rezygnuje z plastikowych reklamówek
Kolporter wycofał z sieci saloników wszystkie rodzaje foliowych reklamówek. Zastąpią je bawełniane, biodegradowalne torby.
Aktualności
2019-10-10, 13:53
Sezon na kalendarze
Chociaż do końca roku pozostały jeszcze trzy miesiące, to w handlu sezon na kalendarze już się rozpoczął. Kolporter wprowadził właśnie do dystrybucji kalendarze kieleckiej firmy Kalpol.bis.
Aktualności
2019-09-30, 12:53
Czytelnicze wakacje w salonikach Kolportera
W czasie tegorocznych wakacji klienci saloników Kolportera kupili około 50 tysięcy różnego rodzaju książek.
Handel i usługi
2019-09-17, 12:33
W salonikach Kolportera – graj i płać kartą
Klienci saloników Kolportera, kupujący zakłady Totalizatora Sportowego będą mogli zapłacić za nie kartą. – To znaczne ułatwienie dla tysięcy graczy, którzy co miesiąc odwiedzają nasze punkty – komentują przedstawiciele spółki.
Handel i usługi
2019-09-10, 12:49
SuperZings – rynkowy fenomen dla najmłodszych
24 sierpnia do wybranych punktów sprzedaży trafiły pierwsze produkty z trzeciej serii kolekcji „SuperZings”. – To rynkowy fenomen i absolutny top sprzedażowy – podkreślają sprzedawcy i dystrybutorzy. A klienci już od tygodni dopytują o możliwość zakupu hitowych zabawek.
Aktualności
2019-08-27, 12:07
Wydawcy wierzą w promocje
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Rynek prasowy
2019-08-19, 12:06
Sezon na większą sprzedaż prasy
Lato jest tą porą roku, gdy w miejscowościach wypoczynkowych, zwłaszcza nadmorskich, znacząco wzrasta sprzedaż prasy. Kolporter dba o to, aby turyści przyjeżdżający na urlop w sezonie letnim mieli jak największy i najlepszy wybór tytułów. Poza stałymi odbiorcami co roku dostarcza prasę do ok. 300 sezonowych punktów sprzedaży.
Rynek prasowy
2019-07-22, 13:50
Nowi pracownicy w Kolporterze
Od początku bieżącego roku Kolporter zatrudnił 47 nowych pracowników – głównie w oddziałach terenowych spółki.
Aktualności
2019-07-08, 14:21
Saloniki z ofertą dla kibiców
Rośnie zainteresowanie ofertą biletów na imprezy sportowe, którą saloniki Kolportera rozwijają od kilkunastu miesięcy we współpracy z portalem KupBilet.pl
Sieci handlowe
2019-06-26, 15:10
Do czytania na wakacje
Wydawcy przygotowali na tegoroczny sezon letni specjalny zestaw wakacyjnych nowości, które powinny uprzyjemnić wypoczynek. W ofercie Kolportera znalazły się m.in. nowe książki dla dorosłych i dla dzieci, atrakcyjne magazyny, krzyżówki i wszelkiego rodzaju łamigłówki.
Aktualności
2019-06-17, 13:12
Po książkę do saloniku
Ponad 40 tysięcy egzemplarzy książek sprzedają co miesiąc saloniki Kolportera. – To znacząca i rozwojowa kategoria produktów – komentują przedstawiciele spółki.
Sieci handlowe
2019-06-05, 12:41
„Milenialsi” na zakupach w salonikach Kolportera
W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż produktów gamingowych, a wraz z nią zmienia się także profil klienta – wynika z analiz prowadzonych przez spółkę.
Sieci handlowe
2019-05-28, 11:06
Dzień Dziecka w salonikach Kolportera
Kolporter, jak co roku, postanowił świętować Międzynarodowy Dzień Dziecka. Z tej okazji przygotował promocję na wszystkie zabawki znajdujące się w ofercie Saloników Kolportera.
Aktualności
2019-05-15, 14:19
Milion Liptonów do wygrania
Ponad milion nagród można wygrać w loterii „Milion Liptonów do wygrania”, która ruszyła 1 maja br. Wśród nagród znajdują się m.in. półlitrowe butelki Lipton Ice Tea o smaku brzoskwiniowym, które można odbierać w salonikach Kolportera na terenie całego kraju. Akcja będzie trwać do 30 lipca, a twarzą loterii jest Patricia Kazadi.
Aktualności
2019-05-09, 13:10
Coraz więcej akcji promocyjnych w salonikach Kolportera
Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.
Sieci handlowe
2019-04-18, 11:30
Kolporter umocnił się na pozycji lidera
Kolporter w minionym roku powiększył swój udział w rynku dystrybucji prasy – z analiz prowadzonych przez spółkę wynika, że w grudniu ubiegłego roku wynosił on blisko 65 procent.
Aktualności
2019-04-11, 11:55
Promocje w salonikach Kolportera
Akcje samplingowe i programy konsumenckie to usługi najchętniej wybierane z oferty promocyjnej Kolportera przez wydawców, producentów, dostawców i agencje reklamowe. Obecnie w sieci saloników Kolportera trwają dwie promocje – dla marek Monnari i Grześki.
Aktualności
2019-03-25, 10:58
Ewolucja rynku sprzedaży prasy
W ostatnich latach zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło natomiast supermarketów, dyskontów i sklepów convenience. Kolporter od lat dostosowuje się do zmian na rynku, docierając z dostawami do wszystkich formatów, które mają w ofercie prasę.
Rynek prasowy
2019-03-19, 11:42
W salonikach Kolportera rośnie sprzedaż książek
O ok. 6 proc. wzrosła w 2018 r. w salonikach Kolportera sprzedaż książek. – To efekt coraz bogatszej oferty, ale także podejmowanych działań promocyjnych – uważają przedstawiciele spółki.
Aktualności
2019-03-05, 13:24
Skokowy wzrost dostaw prasy do małych miejscowości
Kolporter w 2018 r. znacząco zwiększył dostawę prasy do małych miejscowości. Liczba punktów obsługiwanych przez dystrybutora i zlokalizowanych w miejscowościach liczących poniżej 5 tys. mieszkańców wzrosła w stosunku do 2017 r. o ok. 43 proc.
Rynek prasowy
2019-02-21, 12:06
Wzrost sprzedaży produktów okołoprasowych w salonikach Kolportera
Sieć saloników Kolportera zanotowała w 2018 roku wzrost sprzedaży produktów okołoprasowych. W porównaniu do 2017 roku średnia roczna sprzedaż tych produktów, w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera, wzrosła aż o 9 procent.
Sieci handlowe
2019-02-13, 13:17
Saloniki Kolportera partnerem ogólnopolskich kampanii promocyjnych
1 lutego br. w salonikach Kolportera ruszyła akcja wydawania nagród w programie konsumenckim „Milion Grześków do wygrania”. To kolejny ogólnopolski program promocyjny, którego partnerem jest Kolporter. W ubiegłym roku sieć saloników była wykorzystywana w ponad 30 tego typu akcjach.
Sieci handlowe
2019-02-06, 13:45
Krwiodawcy ze Złotego Biurowca
Pracownicy spółek należących do Krzysztofa Klickiego przekazali blisko 110 litrów krwi w organizowanych, wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, akcjach honorowego oddawania krwi.
Aktualności
2019-01-29, 11:41
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies